نکات کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

قصد دارید کسب و کاری برای خود راه بیندازید ولی سرمایه کافی برای اجاره و یا خرید مغازه‌ای در پاساژهای بزرگ شهر را ندارید؟ پس از همین حالا دست به کار شوید و از فرصت طلایی اینستاگرام استفاده کنید. کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که در سال های اخیر در ایران مطرح است و حتی برخی ادعا می کنند درآمدهای میلیونی از اینستاگرام کسب می‌کنند.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام پیچ یا صفحه کاری می سازند، برای خود هدفی مشخص می کنند. در قدم اول باید بتوانید از بین روش هایی که در ادامه نام می بریم یک روش را انتخاب کنید و هدفتان را بر آن اساس مشخص نمایید. در روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام می توانید مستقیم محصولات خود را به فروش برسانید، می توانید تنها پیجی تبلیغاتی داشته باشید، می توانید برای برند خود تبلیغ کنید، یا اینکه صفحات اینستاگرام خود را پس از راه اندازی بفروشید.

نکات مهم برای تولید محتوا در تلگرام

برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

هم چنین مطالعه کنید:   راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

تعامل با فالوورها

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

 

استفاده از هشتگ های مناسب

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

هم چنین مطالعه کنید:   ابزار انجام دورکاری برای مدیران

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

 

ارتباط با افراد تاثیرگذار

سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

 

راه اندازی وب سایت

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

هم چنین مطالعه کنید:   14 سوال برای جذب فریلنسر عالی

پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.

 

تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود

بسیاری از افراد فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

 

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ChatGPT چیست؟

ChatGPT چیست؟

ChatGPT چیست؟ chatgpt چیست؟ بریم باهم ببینیم این ابرغول که بسیاری از کسب و کار هارو نگران و خودش رو حسابی در دل مردم جهان

فتوشاپ آنلاین با Photopea نسخه 1

فتوشاپ آنلاین

فتوشاپ آنلاین: در واقع یک نرم افزار آنلاین به نام Photopea می باشد. فتوپیا یک وب‌اپلیکیشن ویرایشگر تصویر آنلاین است که قابلیت‌هایی شبیه به Adobe

14 سوال برای جذب فریلنسر عالی

برای جذب یک فریلنسر خوب برای انجام دادن کارهای تخصصی باید یک سری نکات کلیدی را رعایت کنید تا یک کار خوب از فریلنسر یا