نکات مهم تولید محتوا برای تلگرام

تولید محتوای تلگرام

تلگرام یک پیام رسان و حتی به نوعی می توان گفت یک شبکه اجتماعی بسیار قوی برای معرفی و برند سازی می باشد. شما می توانید از خدمات رایگان این پیام رسان، مانند کانال های تلگرامی استفاده کنید و محصول خود را به فروش رسانده و یا حتی از تبلیغات کانال استفاده نمایید.

به طور دقیق باید گفت که در این روزها و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مخاطبان بسیاری را می توانید به سمت کسب و کار خود هدایت کنید و از طریق آنها به درآمد برسید. و تنها راه برای جذب مخاطب و مشتری تولید محتوا می باشد. اما تولید محتوا برای شبکه اجتماعی تلگرام دارای نکاتی می باشد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

محتوای تازه

یکی از عواملی که سبب می شود مخاطبین همیشه در کانال شما حضور داشته باشند یک محتوای جدید و تازه است. باید این انتشار نیز بر اساس قواعد و اصول تولید محتوا استاندارد صورت بگیرد. برای مثال آپدیت بودن شما سبب می شود کاربران کانال شما همیشه منتظر خبری از سمت شما باشند. اگر کسب و کار شما از طریق تلگرام به شکلی است که نمی توان مدام مطالب تازه ارائه کرد بهتر است به صورت ضربتی تمام پارامترها را رو نکرد. بلکه این کار به مرور زمان در دراز مدت انجام شود.

 

مدیریت زمان در تولید محتوا برای تلگرام را فراموش نکنید

اگر شما در امر تولید محتوا برای تلگرام حرفه ای باشید، حتما به این نکته پی برده اید که معمولا در مواقع خاصی از شبانه روز، تعداد کاربران آنلاین افزایش پیدا می کند. بسیاری از افراد شاید به راحتی از کنار این موضوع عبور کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید که محتوای تولید شده شما باید در این موقع از شبانه روز در کانال درج شود؛ چرا که به سرعت بازدید خورده و منتشر می شود. اگر دقت کرده باشید، عموم افراد به پیام هایی که بازدید کننده بیشتری دارد، اهمیت بیشتری نیز می دهند و نکته دوم این که بسیاری از افراد تنها در موقعی که پیام کانال ها ارسال می شود و در صورتی که در آن زمان آنلاین باشند، وارد کانال شده و پیام را مطالعه می کنند. اگر پیام شما در لحظه انتشار دیده نشود، شاید تا روزها و ماه ها نیز بازدید نخورد و این جنبه کاملا منفی برای شما خواهد داشت.

هم چنین مطالعه کنید:   ساخت ابر کلمات از اطلاعات داخل کانال یا گروه تلگرام

افزودن عکس به متن

یکی از با اهمیت ترین نکات، پس از یک متن و محتوای خوب، استفاده از عکس ها و تصاویر جذاب برای مخاطب می باشد. در تولید محتوا برای تلگرام حتما می بایست این موضوع را در نظر داشته باشید و برای محتواهای خود، تصاویری متناسب با موضوع و جذاب انتخاب کنید. استفاده از تصاویر اینفوگرافیک نیز چند سالی است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و به سبب داشتن اطلاعات بسیار زیاد در خود، می تواند برای کاربران جذاب باشد. برای حفظ اصالت محتوا می توانید در تصاویر قرارداده شده، آدرس کانال و یا برند خود را قرار دهید. علاوه بر این ها پیشنهاد می کنیم از قرار دادن ایموجی ها در بین متن و محتوا غافل نشوید. استفاده از ایموجی های مناسب در تولید محتوا برای تلگرام می تواند باعث دیده شدن بهتر متن شده و کاربران با خواندن محتوا سریعا خسته نشوند.

 آدرس کانال

در نهایت برای اینکه کانال شما به راحتی به دست مخاطبین در تلگرام برسد و از محتوای شما به طور گسترده تری استفاده شود به شما پیشنهاد می کنیم آدرس خود را منتشر کنید. این را به وسیله انتشار آدرس صفحه تلگرام شما از طریق عکس های کانال به انجام می رسد.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خزشگر تلگرام

خزشگر تلگرام

یک Crawler ، یک  Spider از نظر لغوی به معنی عنکبوت و خزیدن است. Crawler ها یا Spider ها هر دو در واقع یک چیز

گزارش گیری از تلگرام

گزارش گیری از تلگرام

نرم افزار تلگرام یک ابزار پیام‌رسان قابل نصب روی سیستم عامل‌های مختلف مبتنی بر رایانش ابری است و در سال‌های اخیر تبدیل به محبوب‌ترین ابزار