چند توصيه مهم برای زندگی شغلی 

چند توصيه مهم برای زندگی شغلی 

📌با دو واقعيت ساده ميتوانيد خودتان را گران كنيد:
١- كاري را ياد بگيريد، كه در بازار براي آن تقاضا باشد.
٢- آن كار را بهتر از بقيه بلد باشيد.

📌چند توصيه مهمبرای زندگی شغلی  :
١- در بيست و دو تا بيست و شش سالگي در دو شركت كار كنيد. يكي، كمپاني بزرگ چندين ساله كه در آن يك فرآيند را به طور كامل بياموزيد و بامفهوم ساختار سازمان آشنا شويد. يكي شركت كوچكتر و موفق كه با مدير يا مالك آن دائما در تماس بوده و مفاهيم چون عملگرايي و جاه_طلبي را ياد بگيريد.
٢- مديريت مديرتان اهميت بالاتري از مديريت كاركنانتان دارد.
٣- صنعتتان را كاملا عوض نكنيد. حتي المقدور به همان صنعت و يا صنايع مشابه برويد.
٤- در شش سال اول زندگي شغلي، درآمد كم اهميت ترين چيز است.
٥- از شبكه سازي در صنعتتان در داخل و خارج كشور غافل نشويد.
٦- طوري كار كنيد كه انگار شركت خودتان است و در آستانه ورشكستگي هستيد.
٧- هرگز هرگز هرگز روابط خانوادگي، عاطفي و دوستانه را در محيط كار ايجاد نكنيد.
٨- بدون سابقه مديريت، مديريت خواندن مسخره است.
٩- شيك ترين لباسهايتان را در محيط كار بپوشيد.

📚 برای موفقیت، فرمول بیشتر از 40 را بکار گیرید

همه ی میلیونر های خودساخته خیلی خیلی به سختی کار می کنند. زودتر شروع می کنند، سخت تر کار می کنند و دیرتر کار خود را پایان می دهند.

فرمول بیشتر از 40 را یاد بگیرید. این فرمول به شما می گوید شما 40 ساعت در هفته برای بقا زندگی می کنید.
هر چه بیشتر از 40 ساعت کار کنید، برای موفقیت است.

هم چنین مطالعه کنید:   اهمیت مکالمات تلفنی در مدیریت

اگر فقط 40 ساعت کار کنید تنها کاری که میکنید فقط بقا می یابید. هیچ وقت جلو نمیزنید و هیچ وقت به موفقیت بزرگ مالی نمیرسید. هیچ وقت همکارانتان به شما عزت و احترام نمیگذارند.
اگر شما در هفته همان 40 ساعت پایه را کار کنید، همیشه درجه 2 می مانید.

منبع: کتاب 21 راز موفقیت میلیونرهای خودساخته

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پرسش های استخدامی متفاوت و عجیب

پرسش های استخدامی متفاوت و عجیب

اگر بخواهید در گلدمن ثکث استخدام شوید، باید بتوانید به برخی پرسش های استخدامی غریب هم پاسخ دهید، بد نیست امتحان کنید: 1. اگر یک شی بودی، چه چیز می شدی؟ 2. چند فوت مربع پیتزا هر سال در ایالات

هفت مساله که شما را در محل کار غمگین می‌کند

هفت مساله که شما را در محل کار غمگین می‌کند 😞

به جرات می‌توان گفت که هر کارمند، کارگر یا مدیر موفقی در جهان به بقیه توصیه می‌کند همان کاری را انجام دهند که دوستش دارند؛ چرا که آنها بر این اعتقادند کار کردن یک نوع سرگرمی و تفریح است که

💥 هفت نوع استراحت که به آنها نیاز دارید

هفت نوع استراحت که جسم و روح بدن هر کسی نیاز دارد که بتواند دوباره انرژی خود را به دست بیاورد: ۱. استراحت جسمی در وهله اول این جسم و بدن شما است که هر روز به میزان کافی استراحت

تفاوت اصلی میان افراد موفق و ناموفق

⭕️برایان تریسی معتقد است: تفاوت اصلی میان افراد موفق و ناموفق اینست که افراد موفق دست به کار می شوند. آن‌ها کارشان را شروع می کنند و هر کاری را می خواهند انجام می دهند. افراد ناموفق همین ایده ها