وفاداری مشتری مبتنی بر عملکرد حافظه

وفاداری مشتری

وفاداری مشتری مبتنی بر عملکرد حافظه است!!

هر سازمانی آرزوی کسب مشتریان وفادار را دارد. هرچند، وقتی این صحبت استراتژیک می شود که چگونه می توان مشتریان وفادار بیشتری داشت، هرکسی به طور قابل توجهی اظهارنظرهایی را ارایه می نماید.

شاید روزانه شما گفتمان ها و نیز نظرات زیادی در مورد برآوردن نیازها، توجه به مشتری و حتی پا فرا گذاشتن از اینها و پرورش دوست داشتن برند در مشتری را می شنوید.

همه ی این ها خوب هستند، مطمینا، اما پیاده سازی آن ها بسیار سخت است و بدتر اینکه، تحت شرایط عملیاتی، ارتباط بین این اقدامات و رشد وفاداری می تواند خیلی باریک و حتی به اندازه یک موی باشد.

آنچه که در برنامه ها و اقدامات مرتبط با رشد وفاداری هیچ گاه به آن توجه نمی شود اثر محرکه های احساسی و خاطره های ثبت شده در ذهن مشتریست که ناشی از تجارب وی در تعامل با سازمانهاست.

پس به یاد داشته باشید!! وفاداری مشتری مبتنی بر عملکرد حافظه است، بنابراین درک اینکه چگونه خاطره های مثبت و منفی شکل می گیرند کلید ایجاد مشتریان وفادار است.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هم چنین مطالعه کنید:   مدیریت زمان در جلسات کاری
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه ويژگي لازم براي مديران عامل در شرايط آشفته كنوني

سه ويژگي لازم براي مديران عامل در شرايط آشفته كنوني

چگونه تحت فشار بهتر عمل كنيم من و همكارانم به دنبال شناسايي كيفيتي بوديم تا رهبراني را توصيف كند كه در چنين محيط خشن و سختي برتري دارند و بهتر عمل مي‌كنند. ما داده‌هاي مربوط به كارآيي حدود 200 داوطلب

مهم‌ترين اصول موفقيت در تجارت

مهم‌ترين اصول موفقيت در تجارت

*. نسبت به تجارت ديدگاهي همه جانبه و كلي داشته باشيد و هدف خود را فقط صرف يك كالا نكنيد. سرمايه خود را براي توليد و توزيع چندين محصول تجاري به كار بريد. براساس تجربه‌هاي مديران و كارآفرينان، تنوع، تفاوت

5 مزیت استخدام فرد مناسب

5 مزیت استخدام فرد مناسب

سرمایه گذاری زمانی روی فرد مناسب در استخدام، باعث برگشت این سرمایه گذاری در زمان شرکت شما می شود. مهم نیست که موقعیت مورد نظر چقدر بزرگ یا کوچک است، پر کردن یک جای خالی شغلی کار دشواری است. بسیاری

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن یا بازیکاری به چه معناست؟

گیمیفیکیشن (gamification) را میتوان مفهومی قدیمی دانست که چند سالی است دیدگاهی آکادمیک و منسجم گرفته، به طوری که چندین دانشگاه مطرح جهان نیز در برنامه ی درسی خود اقدام به ارائه ی این درس نموده اند. مفهوم اولیه گیمیفیکیشن