معرفی کتاب بازاریابی انگیزشی

Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
بازاریابی انگیزشی
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

آیا میدونید که چطور با ایجاد حس ترس به مردم محصول خودتون رو بفروشید؟

این کتاب بیان می‌کند که مردم چرا و چگونه به بازاریابی واکنش نشان می‌دهند.

به دلیل به‌کارگیری مثال‌های فراوان و به تفکر واداشتن خواننده، هر کسی که در حرفه بازاریابی و فروش است، باید نسخه‌ای از این کتاب را داشته باشد.

شیوه‌های بازاریابی دائما در حال تغییرند اما سطوح هیجانی همواره یکسان باقی می‌مانند.

ایمبرایل به شما نشان می‌دهد که چگونه از تمامی این سطوح هیجانی استفاده کنید تا فروشتان را افزایش دهید.
بازاریابی انگیزشی فراتر از تنها یک کتاب با موضوع بازاریابی است. رابرت ایمبرایل نتایج اثبات‌شده‌ای را که در طی بیست سال دائما برای خود و مراجعانش ایجاد کرده است با زبانی ساده در این کتاب بیان می‌کند.

بازاریابی انگیزشی علاوه بر چگونگی بازاریابی، چرایی بازاریابی را نیز پوشش می‌دهد.

آنچه بازاریابی انگیزشی بر آن تمرکز می‌کند بهره‌برداری از هیجانات خرید در مشتریان و خریداران احتمالی برای خلق یک فرایند خرید لذتبخش و خالی از استرس است.

بازاریابی انگیزشی خیره‌کننده‌ترین و لذتبخش‌ترین کتاب بازاریابی است که تاکنون افتخار خواندنش را داشته‌ام و هر کسی که در حرفه بازاریابی و فروش است باید نسخه‌ای از آن را داشته باشد.

* بازاریابی انگیزشی هر بازاریابی را به کمال می‌رساند. تا هنگامی که این کتاب را نخوانده‌اید، هیچ پول دیگری را در بازاریابیتان هدر ندهید!

بازاریاب‌های بزرگ این اصول را به کار می‌گیرند و این کتاب یادآوری خوبی برای این مسائل است.ن کتاب بیان می‌کند که مردم چرا و چگونه به بازاریابی واکنش نشان می‌دهند.

به دلیل به‌کارگیری مثال‌های فراوان و به تفکر واداشتن خواننده، هر کسی که در حرفه بازاریابی و فروش است، باید نسخه‌ای از این کتاب را داشته باشد.

شیوه‌های بازاریابی دائما در حال تغییرند اما سطوح هیجانی همواره یکسان باقی می‌مانند. ایمبرایل به شما نشان می‌دهد که چگونه از تمامی این سطوح هیجانی استفاده کنید تا فروشتان را افزایش دهید.

بازاریابی انگیزشی فراتر از تنها یک کتاب با موضوع بازاریابی است. رابرت ایمبرایل نتایج اثبات‌شده‌ای را که در طی بیست سال دائما برای خود و مراجعانش ایجاد کرده است با زبانی ساده در این کتاب بیان می‌کند. بازاریابی انگیزشی علاوه بر چگونگی بازاریابی، چرایی بازاریابی را نیز پوشش می‌دهد. آنچه بازاریابی انگیزشی بر آن تمرکز می‌کند بهره‌برداری از هیجانات خرید در مشتریان و خریداران احتمالی برای خلق یک فرایند خرید لذتبخش و خالی از استرس است.

بازاریابی انگیزشی خیره‌کننده‌ترین و لذتبخش‌ترین کتاب بازاریابی است که تاکنون افتخار خواندنش را داشته‌ام و هر کسی که در حرفه بازاریابی و فروش است باید نسخه‌ای از آن را داشته باشد.

* بازاریابی انگیزشی هر بازاریابی را به کمال می‌رساند. تا هنگامی که این کتاب را نخوانده‌اید، هیچ پول دیگری را در بازاریابیتان هدر ندهید! بازاریاب‌های بزرگ این اصول را به کار می‌گیرند و این کتاب یادآوری خوبی برای این مسائل است.

برای خرید این کتاب می‌توانید به برنامه فیدیبو مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رابرت دانهام با توجه تجارب خود و مشاهده رفتار سایر مدیران ارشد اجرایی ، ۱۳ اشتباه فاحش را شناسایی کرده است که …

اگر به شما بگویند که هفته آینده قرار است یک سفر اکتشافی به قطب داشته باشید، آیا هیجان‌زده نمی‌شوید؟ بدیهی است که …

چابک چابک چیست تاریخچه چابک ارزش های اصلی چابک تصور های غلط در مورد چابک نقاط قوت و ضعف ابزارهای مورد نیاز …

ایلان ماسک توضیح میدهد چرا دخترش نمی تواند با یک مرد فقیر ازدواج کند؟! چند سال پیش کنفرانسی در ایالات متحده در …