جمع آوری اطلاعات از بورس

جمع آوری اطلاعات از بورس

اگر قصد کرده‌اید که در بازار بورس شروع به فعالیت و سرمایه گذاری کنید و فکر می‌کنید که شجاعت کافی برای این کار را دارید، لازم است تا ضمن اینکه برای این ویژگی خود ارزش زیادی قائل هستید به خودتان یادآوری کنید که آگاهی در بورس  بسیار مهم است.

آگاهی یعنی کسب دانش و آموزش درباره ساز و کار بورس، محیط آن و عواملی که بر نوسانات قیمت اثر می‌گذارد. بی‌مطالعه و بدون تحقیق نباید وارد بازار بورس شد. تصمیمات هیجانی و شانسی، شما را به جایی نمی‌رسانند. پس دقیق و بامعلومات ظاهر شوید و بی‌گدار به آب نزنید.

در هر صورت فرقی ندارد که در بورس تازه کار باشید یا کارکشته،داشتن آمارها و ارقام و اطلاعاتی که باعث می‌شود در بورس و سرمایه‌گذاری تصمیمات بهتری بگیریم اهمیت زیادی دارد و همچنین بسیار مهم است که آنها را از منابع معتبر بدست آوریم.

از آنجایی که شرکت پرتو همراه هیام همواره یکی از شرکت های پیشرو در تولید ابزارهایی برای بهبود و رشد کسب و کار و حتی فعالیت های شخصی است،ابزار جمع آوری اطلاعات از بورس را فراهم آورده است.

این برنامه اطلاعات سایت های بورسی را به صورت دوره ای و زمان بندی شده جمع آوری میکند و سپس آنها را در قالب یک فایل برای استفاده کاربر ذخیره میکند.

 

شرکت پرتو همراه هیام

  •   آدرس:کرمان،بلوار کوثر شرقی،پارک علم و فناوری،طبقه۳،واحد۵
  •   تلفن تماس:۰۹۹۰۱۰۲۲۱۲۹
  •   hiamnet.ir
  •   info@hiamnet.ir
برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هم چنین مطالعه کنید:   قانون 1-9-90 (یک. نه. نود) چیست؟
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قانون 1-9-90 (یک. نه. نود) چیست؟

قانون 1-9-90 (یک. نه. نود) چیست؟

این قانون دقیقا چه می گوید: آلوین تافلر یکی از بزرگترین اقتصاددان های قرن اخیر در کتاب موج سوم میگويد وقتی یک موجی وارد یك

اشتباه مالی کارآفرین

اشتباهات مالی متداول کارآفرینان

👈 اشتباه مالی کارآفرین چه می تواند باشد ✍ اکثر کارآفرینان در ابتدای کار به دلیل محدودیت منابع، گرایش افراطی به صرفه جویی دارند، اما