۷ دروغ بزرگ مدیریت زمان!

۷ دروغ بزرگ مدیریت زمان!

⁣👈 ۷ دروغ بزرگ مدیریت زمان!

۱ – “این کار فقط یک دقیقه طول می‌کشد!”

معمولا کاری که تصور می‌شود که انجام آن “یک دقیقه طول می‌کشد”چندین دقیقه و یا بیشتر زمان می برد.

▪️دفعه بعد، اگر فردی از شما درخواست زمان کرد و اطمینان داد که “فقط یک دقیقه طول می‌کشد”، به او بگویید: “این جمله نادرست است، من به شما پنج دقیقه زمان می‌دهم، از همین حالا می‌توانید شروع کنید.”

▪️نباید با این تصور غلط مدیریت زمان را وارد چالش کرد.

۲ – “من به این هر چه سریعتر نیاز دارم!”

زمانی که این جمله را می‌شنوید، به فرد بگویید که این جمله نادرستی است.

▪️از او بخواهید که زمانی را که باید کار را به او تحویل داده شود را به طور دقیق مشخص کند.
▪️وقتی از عبارت “هر چه سریعتر” استفاده می‌شود، دو تاریخ متفاوت در ذهن طرفین شکل می‌گیرد که باید بر سر آن، به یک توافق رسید.

۳ – “من این را الان نیاز دارم!”

کارها معمولا اضطراری نیستند، دیگران را با کارهای پیش پا افتاده، گول نزنید.

▪️در این مواقع می‌توانید بگویید که “من مطمئن نیستم که بتوانم این کار را الان انجام دهم، چه می شود اگر از الان تا هفته آینده وقت بخواهم؟”

▫️زمان زیادی درخواست کنید که دچار بحران مدیریت زمان نشوید.

۴ – “من می‌توانم این را در یک ساعت انجام دهم”

این یک دروغ کوچک است.

▪️چرا همیشه انجام کاری، دو برابر زمانی که ما انتظارش را داشتیم طول می کشد؟
▫️به این خاطر که کمتر کسی از ما می‌تواند زمان دقیق کامل کردن یک کار را بصورت دقیق پیش بینی کند.

هم چنین مطالعه کنید:   بنویسید تا مغز شما به کمک تان بیاید

۵ – “او فرد با ‘تاخیری’ است”

فردی که همیشه ۲۰ دقیقه دیر به قرار ملاقات و یا انجام امور می‌پردازد، همیشه همین حدود تاخیر در کارها خواهد داشت.
▪️به این فرد نمی‌توان گفت فرد با تاخیر، این فرد سروقت کارها را انجام می‌دهد، منتها با ۲۰ دقیقه تاخیر!

▪️می‌توانیم بگوییم که اگر برای او ساعت خاصی را در نظر گرفتیم، احتمالا ۲۰ دقیقه تاخیر خواهد داشت.

۶ – “هزینه ای ندارد”

شما “هیچ چیز را در مقابل هیچ چیز” بدست نمی‌آورید.
▪️هر چیزی قیمتی دارد، شاید هزینه کاری، پول شما نباشد اما معمولا در این شرایط، زمان، هزینه شما است.

۷ – “به جای اینکه به او نشان دهم چطور این کار را انجام دهد، خودم سریع انجام می‌دهم!”

▪️اگر این جمله در مورد کاری بیان شود که فقط یک بار قرار است انجام شود، می‌تواند جمله درستی باشد.

▫️اما تصور کنید که این جمله در مورد کاری بیان شود که دائما تکرار خواهد شد، در این صورت جمله نادرستی خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پرسش های استخدامی متفاوت و عجیب

پرسش های استخدامی متفاوت و عجیب

اگر بخواهید در گلدمن ثکث استخدام شوید، باید بتوانید به برخی پرسش های استخدامی غریب هم پاسخ دهید، بد نیست امتحان کنید: 1. اگر یک شی بودی، چه چیز می شدی؟ 2. چند فوت مربع پیتزا هر سال در ایالات

هفت مساله که شما را در محل کار غمگین می‌کند

هفت مساله که شما را در محل کار غمگین می‌کند 😞

به جرات می‌توان گفت که هر کارمند، کارگر یا مدیر موفقی در جهان به بقیه توصیه می‌کند همان کاری را انجام دهند که دوستش دارند؛ چرا که آنها بر این اعتقادند کار کردن یک نوع سرگرمی و تفریح است که

💥 هفت نوع استراحت که به آنها نیاز دارید

هفت نوع استراحت که جسم و روح بدن هر کسی نیاز دارد که بتواند دوباره انرژی خود را به دست بیاورد: ۱. استراحت جسمی در وهله اول این جسم و بدن شما است که هر روز به میزان کافی استراحت

تفاوت اصلی میان افراد موفق و ناموفق

⭕️برایان تریسی معتقد است: تفاوت اصلی میان افراد موفق و ناموفق اینست که افراد موفق دست به کار می شوند. آن‌ها کارشان را شروع می کنند و هر کاری را می خواهند انجام می دهند. افراد ناموفق همین ایده ها