جلب اعتماد در سایت برای فروش

جلب اعتماد در سایت برای فروش

داشتن سایت با امکانات زیاد، دلیل بر فروش حداکثری و درآمد حداکثری نیست
شما در درجه اول باید اعتماد کاربر رو به دست بیارید.

روش های زیادی برای جلب اعتماد کاربر وجود دارد:

1- مشاوره رایگان

2- ایجاد محصول به صورت دمو

3- تضمین دریافت محصول فروخته شده

4- گذاشتن شماره ثابت در سایت

5- گرفتن نشان اینماد

6- تولید محصول با کیفیت

1. آن را شخصی کنید

یکی از بهترین چیزهایی که به کاربران شما کمک می کند که شما را بشناسند، اینه که اطلاعات و بیوگرافی و عکس های خود و همکاران خود را در سایت قرار دهید.

حتی فیلم هایی که با مشتری ها در آن صحبت کردید. و یا محتواهایی که با گروه شرکت خود در آن حضور داشتید. (مثلا فعالیت اجتماعی جمع آوری زباله توسط گروه شما )

توضیح دهید که چرا کسب و کار را شروع کردید.

هنگامی که می خواهد از شما خدمات بگیرد، با او صادق باشید. نیاز نیست عددهای بزرگ ارائه کنید. فقط اعتماد طرف مقابل را به دست بیاورید که شما پول او را نمی دزدید.

2. شماره تلفن و آدرس خود را وارد کنید
اجازه دهید کاربران بدانند که شما در دسترس هستید. بهترین راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید شماره تلفن و آدرس خود را در وب سایت قرار داده اید. این کار کمک خواهد کرد تا شما را در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شوید و همچنین اعتمادی ایجاد کنید که کسب و کار شما مشروع است.

وقتی وبسایت ها فقط یک فرم تماس یا آدرس ایمیل ارائه می دهند، بازدیدکنندگان ممکن است تعجب کنند و پیش خودشون بگن: “چقدر سخته که باهاشون تماس بگیرم؟ اگر خرید من مشکل داشت می تونم باهاشون تماس بگیرم و پیداشون کنم؟”

هم چنین مطالعه کنید:   چگونه برای کسب و کار اینترنتی مشتری جلب کنیم؟

3. رضایت نامه و نظرات
رضایت نامه و بررسی های مشتریان یک راه عالی برای ایجاد اعتماد مشتری هست، زیرا آنها از بیرون از گود همه چیز رو می بینن. رضایت نامه نظرات مثبتی هستند که مشتریان در مورد خدمات / محصولات شما دارند، در حالی که بررسی ها,نظرات خوب و بدی است که مردم در مورد خدمات / محصولات شما دارند.

از آنجا که رضایت نامه را می توان به راحتی ساخت، باید جزئیات کافی را ارائه کنید تا بازدیدکنندگان را متقاعد سازید که نظرات افراد واقعی است. رضایت نامه ویدیویی متقاعد کننده ترین نوع رضایت نامه ها هستند، اما اگر شما نمیتوانید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که نظرات و رضایت نامه ها را همراه با جزییات زیر قرار دهید:

عکس از فردی که این رضایت نامه را می دهد
نام و نام خانوادگی
شهری که آنجا زندگی می کنند (شهرستان، ایالت یا کشور، در صورت لزوم)
عنوان شخص و نام شرکت (در صورت لزوم)

شما بررسی ها و نظرات منفی راه همیشه دریافت خواهید کرد و از آنها خلاص نخواهید شد. از نظرات منفی ای که مشتریان در مورد محصول / خدمات شما می دهند برای ارتقا کیفیت خدمات و محصولات به مشتریان بعدی استفاده کنید.

حتی می توانید یک پاسخ به کسی که کالا یا خدمات شما را نقد کننده ارسال کنید، به آنها پاسخ دهید، از بارخورد آنها تشکر کنید و اطلاع دهید که در راستای صحبت ایشان در سیستم خود تغییراتی ایجاد کرده اید و این مسئله دوباره رخ نمی دهد.

این نوع برخورد نشان می دهد که به آنها توجه می کنید و سطح شفافیت را نشان می دهد که می تواند اعتماد کاربران و مشتریان را برای شما ایجاد کند. اگر مشتری متوجه شود که شما هیچ چیز را پنهان نمی کنید، احتمالا بیشتر تمایل داشته باشند که با شما کار کنند.

هم چنین مطالعه کنید:   ابزار انجام دورکاری برای مدیران

راههای تشویق بازخورد:

مکانی در سایت یا فروشگاه فیزیکی خود برای نمایش نظرات
درخواست از کاربران به صورت یک برگه چاپ شده جهت ارسال بازخورد بعد از دریافت محصول به صورت فیزیکی
ارسال خودکار ایمیل پس از دریافت نظرات.
برگزاری مسابقه، به طوری که هر فردی که یک نظر وارد کرد، به طور خودکار در یک مسابقه با جایزه شرکت داده شود.

4. نماد های اعتماد
راه دیگری برای به دست آوردن اعتماد، استفاده از نمادهای اعتمادی است که ارگان های دولتی یا شخصی برای تایید کسب و کار به شما می دهند. این نمادها برای تأیید شما است که برای این کار باید در سایت های مورد نظر ثبت نام کنید.

شما احتمالا آنها را در سایت های دیگر دیده باشید و حتی ممکن است به آنها توجه نکرده باشید.

نمادها به نوعی تایید می کنند که شما قابل اعتماد هستید و سایت شما امن است.

شاید فکر کنید که فقط کسب و کارهای کوچک نیاز به نماد ها دارند، اما اینطور نیست. شرکت های بزرگ مثل دیجی کالا هم از این نمادها استفاده می کنند.

5. قبول ریسک بازگشت
بازدیدکنندگان هنگام خرید، مقدار خاصی از ترس را نشان می دهند. به غیر از انجام دادن کارها برای ایجاد اعتماد کاربر به شما، می توانید از تکنیکی به نام “ریسک زدایی” استفاده کنید. ریسک بازگشت، یک پیشنهاد است که بعضی از ریسک های فروش را به فروشنده تحمیل می کند،و راحتی به تجربه خرید آنلاین را برای خریدار اضافه می کند.

نمونه هایی از پیشنهادات عبارتند از:

با ضمانت برگشت 30 روزه پول
امتحان رایگان
تضمین قیمت پایین
ارسال رایگان کالا
پیشنهادات شبیه به نماد اعتماد است، پس مطمئن شوید که پیشنهادات شما برای مخاطب برجسته نمایش داده می شود. در حقیقت، اطمینان حاصل کنید که تقریبا هر صفحه،این پیشنهاد در آن باشد (ترجیحا در بالای صفحه).

هم چنین مطالعه کنید:   راه اندازی کسب و کار اینترنتی

6. شفاف باشید
در راستای انتظار خود از مشتری و بالعکس در وب سایت خود شفاف باشید. انجام این کار کمک می کند تا میزان سوالاتی که از سمت خدمات مشتریان را که دریافت می کنید کاهش دهد و کار خریداران آسان کنید زیرا در این حالت آنها می دانند از شما چه انتظاری باید داشته باشند.

سیاست های مشترک وب سایت ها عبارتند از:

سیاست حفظ حریم خصوصی – اطلاعاتی که از شخصی که به سایت شما می آید جمع آوری شده است، نحوه استفاده از اطلاعات و دسترسی به آن.
شرایط و ضوابط – آنچه شما در سایت خود ارائه می دهید، هر گونه محدودیت در سایت، آنچه کاربر مجاز است انجام دهد، و چه اتفاقی می افتد زمانی که کسی از سایت  و خدمات سایت سواستفاده می کند.
راهنما / سوالات متداول
سیاست بازگشت / بازپرداخت
سیاست حمل و نقل
پیوندهایی را به سندهای خود در هر صفحه وب در مکانهایی که انتظار می رود(معمولا در پایین صفحه) قرار دهید تا کاربران بتوانند آنها را پیدا کنند. باور کنید یا نه، این چیزها را اگر در سایت خود نداشته باشید، بیشتر به بازدیدکنندگان از سایت شما به راحتی می گذرند؛ در حالی که مشتریان ممکن است لزوما آنها را نخوانند و یا به آنها حتی توجه نکنند، ولی آنها متوجه می شوند که آنها در سایت شما وجود ندارند،چیزهایی که اگر نباشند می تواند هزینه فروش شما را بالا ببرند.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ChatGPT چیست؟

ChatGPT چیست؟

ChatGPT چیست؟ chatgpt چیست؟ بریم باهم ببینیم این ابرغول که بسیاری از کسب و کار هارو نگران و خودش رو حسابی در دل مردم جهان

فتوشاپ آنلاین با Photopea نسخه 1

فتوشاپ آنلاین

فتوشاپ آنلاین: در واقع یک نرم افزار آنلاین به نام Photopea می باشد. فتوپیا یک وب‌اپلیکیشن ویرایشگر تصویر آنلاین است که قابلیت‌هایی شبیه به Adobe

14 سوال برای جذب فریلنسر عالی

برای جذب یک فریلنسر خوب برای انجام دادن کارهای تخصصی باید یک سری نکات کلیدی را رعایت کنید تا یک کار خوب از فریلنسر یا