امپاتی (empathy ) چیست؟

“امپاتی” به معنی خود را به جای دیگران قرار دادن است.

مادری کودکش را به گردش می برد. او خیلی خوشحال است اما کودک زار زار گریه می کند.
مادر ابتدا دلیل گریه کودک را نمی فهمد اما وقتی خود را جای کودک می گذارد و از دید کودک به جهان می نگرد ، تازه متوجه می شود کودک فقط پاهای آدمها را می بیند ، و در این شلوغی چیز دیگری نمی بیند. از این پایین دنیا خیلی خسته کننده است.

هرچه توانایی امپاتی در شما افزایش پیدا کند ، ارتباطهای صمیمانه تری با دیگران خواهید داشت…
امپاتی می تواند تا حد زیادی مشکلات فروش را که عموما از عدم درک متقابل رضایت مشتری ناشی می شود ، حل و فصل کند… اگر فروشنده یا تولید کننده هستید خودتان را جای مشتریان بگذارید ، آیا چنین محصولی را دوست دارید؟ خودتان راجای رقبا، فروشنده ، خریدار و یا ….. بگذارید؛
آیا میتوانید روند فروش محصولتان را دوست داشته باشید؟
توانایی امپاتی را تمرین کنید و در خود افزایش دهید.

 هنگامی که یک کالا فروش نمی رود، 4 دلیل عمده دارد:

1️⃣ عمر فروش کالا تمام شده است. به این معنا که دیگر نیاز عمده مشتریان را برآورده نمی نماید. شاید تکنولوژی جدیدی جایگزین آن محصول شده است. مثل دوربین دیجیتال به جای دوربین عکاسی دارای نگاتیو
2️⃣ محصول به درستی به بازار هدف معرفی نشده است.
3️⃣ محصول به درستی برای بازار هدف انتخاب نشده است.
4️⃣ افراد و امکانات فروش محصول برای بازار هدف به درستی انتخاب و برنامه ریزی نشده اند.

برای امتیاز به این نوشته روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هم چنین مطالعه کنید:   از دست ندادن مشتری سخت گیر ؟
برای عضویت در خبرنامه ما و دریافت جدیدترین مقالات جذاب، ایمیل خود را وارد نمایید.

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Responses

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندادن مشتری سخت گیر ؟

مشتریان سخت گیر، در فروش دنبال یک رابطه دوطرفه اند. رابطه‌ای که باید هر دوطرف آن از جریان کاری راضی باشند و درصورت عدم رضایت

فروش بهتر با ماتریس توسعه

فروش بهتر با ماتریس توسعه

ماتریس توسعه در فروش چگونه است؟مربی گری کردن برای نیروهای فروش لازمه موفقیت تیم فروش است. با این وجود مربی گری نمی تواند درمان تمام